«Δυο γυμνά άσπρα χέρια» με τη Μελίνα Μποτέλλη στο Πανόραμα
Μια ξεχωριστή μουσική θεατρική παράσταση που έγραψε, σκηνοθετεί και ερμηνεύει η ηθοποιός Μελίνα Μποτέλλη, παρουσιάζει ο δήμος Πυλαίας - Χορτιάτη την Κυριακή 7 Απριλίου στις 8.00 μ.μ. στο αμφιθέατρο «Σταύρος Κουγιουμτζής» του Πολιτιστικού Κέντρου Πανοράματος (δημαρχείο Πανοράματος, Απόστολου Σαμανίδη 21), με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Πρόκειται για ένα θεατρικό μουσικό μονόλογο με διαχρονικά μηνύματα για τη μητρότητα και την τέχνη, τον οποίο έγραψε η ίδια και παρουσίασε για πρώτη φορά το 2018 με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων προσωπικής πορείας στο θέατρο. Τα «Δύο γυμνά άσπρα χέρια» είναι το απαύγασμα της πλούσιας πορείας της στο θέατρο, την τηλεόραση και το τραγούδι και παρουσιάζεται σε όλη την Ελλάδα εδώ και έξι χρόνια με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Η ερμηνεία της ηθοποιού καθηλώνει το ακροατήριο και η Μελίνα Μποτέλλη συναντά έναν έναν τους θεατές μετά το τέλος της παράστασης. Όπως λέει χαρακτηριστικά, τα «Δυο γυμνά άσπρα χέρια» δεν είναι ένα έργο αναψυχής, αλλά ένα ταξίδι ψυχής για όλους. Ένα μονόλογος επίκαιρος όσο ποτέ.
Η Μελίνα Μποτέλλη γεννήθηκε στα Εξάρχεια της Αθήνας. Ο πατέρας της Τριαντάφυλλος Μποτέλλης, Έλληνας της Ρουμανίας με καταγωγή από τη Μυτιλήνη, ήρθε στην Ελλάδα στις 29 Οκτωβρίου 1940 και πολέμησε στο Ελληνοαλβανικό Μέτωπο. Από τα παιδικά της χρόνια μαζί με τον αδερφό της Εμμανουήλ ακολουθούσαν τους γονείς τους σε θεατρικές παραστάσεις, λογοτεχνικές βραδιές και εικαστικές εκθέσεις. Είχε την πλήρη στήριξη της οικογένειάς της στην καλλιτεχνική της πορεία.
Σπούδασε θέατρο στην Δραματική Σχολή του Εθνικού θεάτρου, με καθηγητές τους: Μαίρη Αρώνη, Στέλιο Βόκοβιτς, Ελένη Χατζηαργύρη, Νίκο Τζόγια, Έλλη Νικολαΐδη, Στρατή Καρρά, Αλέξη Διαμαντόπουλο, και άλλους. Εργάστηκε στο Εθνικό θέατρο, Θέατρο Τέχνης, Αμφιθέατρο, Σκηνή κ.α. σε σκηνοθεσία Ελλήνων και ξένων σκηνοθετών ενώ ερμήνευσε πρωταγωνιστικούς ρόλους, δραματικούς ή κωμικούς σε εντελώς διαφορετικά είδη θεάτρου, από αρχαία τραγωδία, έως μιούζικαλ, από κλασσικό θέατρο, όπως Σαίξπηρ και Ίψεν, μέχρι επιθεώρηση του Μποστ.
Δεν υπάρχουν σχόλια